Saturday, October 8, 2016

Turbotax Deluxe Stock Options

TurboTax Inkomstebelastingwet sagteware en Stock Options TurboTax sagteware doen 'n groot taak om die indiening van belasting maklik. TurboTax Deluxe sal hanteer vorm 1040 asook skedule A aftrekkings insluitend beleggingsinkomste. Vreemd TurboTax Deluxe nie hanteer voorraad opsies wat deesdae redelik algemeen is. Diegene wat nodig het om belasbare inkomste uit NK of ISO voorraad opsies eis moet TurboTax Premier wat kan hanteer vorm 1040, skedule A en voorraad opsie inkomste gebruik. As 'n bonus TurboTax Premier doen ook 'n groot taak met Bylae C inkomste uit 'n klein besigheid. TurboTax Vereis TurboTax Premier Vir Stock Options Begin in die belastingjaar 2004 TurboTax verander van die aanbied van voorraad opsie funksies in TurboTax Deluxe om te vereis dat die belasting filers koop TurboTax Premier. Ek het eintlik beland terugkeer TurboTax Deluxe toe ek uitgevind het dat dit nie my voorraad opsie inkomste te dek. Gelukkig vir my het ek 'n gratis TurboTax staat aflaai in my TurboTax Premier pakket sodat alles uitgewerk. Vir diegene met voorraad opsie inkomste die sleutel is om die korrekte weergawe van TurboTax sagteware te koop om jou situasie te pas, en in hierdie geval, TurboTax Premier is die een wat jy nodig het. Moenie jou eie belastings Met TurboTax Inkomstebelastingwet sagteware Job advertensies in die geklassifiseerde noem voorraad opsies meer en meer gereeld. Maatskappye bied hierdie voordeel nie net top-paid bestuurders, maar ook om rang-en-lêer werknemers. Wat is aandeelopsies Hoekom is maatskappye hulle aanbied is werknemers verseker van 'n wins net omdat hulle voorraad opsies Die antwoorde op hierdie vrae sal jy 'n baie beter idee oor hierdie toenemend gewilde beweging gee. Kom ons begin met 'n eenvoudige definisie van aandele-opsies: Stock opsies van jou werkgewer gee jou die reg om 'n spesifieke aantal aandele van jou maatskappy se voorraad te koop in 'n tyd en teen 'n prys wat jou werkgewer bepaal. Beide privaat en in die openbaar gehou maatskappye maak opsies beskikbaar vir 'n paar redes: Hulle wil hul werknemers te voel soos eienaars of vennote in die besigheid. Hulle wil aan te trek en te hou goeie werkers. Hulle wil geskoolde werkers in diens te neem deur die aanbied van vergoeding wat verder gaan as 'n salaris. Start-up maatskappye doen dit vashou soveel kontant as possible. Deluxe weergawe sal nie meer doen voorrade Gaan jy my luukse gradeer na Premier so ek my aandele kan doen. Ek het nou net gelees op Yahoo wat die voorraad opsies is nie in die Deluxe weergawe. Ek het nou net gekoop het verlede Saterdag en ek wil hê jy moet dit op te gradeer na die Premier vlak. Ek gebruik TurboTax vir 15 jaar en ek kry 'n lokval gelei met hierdie vanjaar. Nie goed nie. Ek het weg vir die aankoop op Sams Cub gegooi my ontvangs en ek voel, want ek is nie bewus van hierdie deur u gemaak is per e-pos wat ek nie moet hê om die Premier vlak aan te koop en moet jy my Deluxe weergawe op te gradeer .. Hoekom wil jy aan te meld hierdie gaan jy my Deluxe weergawe werk van 'n 15 jaar gebruiker Hoekom wil jy hierdie antwoord: Ek het nie aandele het verslag is dat hierdie antwoord nuttig Ja Nee Hoekom wil jy dit het ek geweet dit uit die internet te rapporteer. My vraag is gaan jy my luukse kopie op te gradeer aangesien het nie een ding uit wat jy ontvang hieroor. Uit 'n 15 jaar gebruiker. Hoekom wil jy rapporteer dit is jy die opdatering van my Deluxe uitgawe Hoekom wil jy dit Kontak Kliëntediens rapporteer 3 addisionele antwoorde Geen antwoorde is gepos Hierdie pos is gesluit en is nie oop vir kommentaar of antwoorde. Meer aksies Mense kom na TurboTax AnswerXchange vir hulp en answersmdashwe wil laat weet dat hier was om te luister en ons kennis deel. Ons doen met die styl en formaat van ons antwoorde. Hier is vyf riglyne: Hou dit gespreks. In die beantwoording van vrae, skryf soos jy praat. Stel jou voor jy verduidelik iets aan 'n betroubare vriend, die gebruik van eenvoudige, alledaagse taal. Vermy jargon en tegniese terme wanneer moontlik. Wanneer daar geen ander woord sal doen, verduidelik tegniese terme in eenvoudige Engels. Wees duidelik en stel die antwoord van die begin af. Vra jouself af watter spesifieke inligting wat die persoon regtig nodig en bied dit dan. Bly by die onderwerp en onnodige besonderhede te vermy. Breek inligting af na 'n genommerde of kolpuntlys en beklemtoon die belangrikste besonderhede in vet. Wees bondig. Doel vir nie meer as twee kort sinne in 'n paragraaf, en probeer om paragrawe twee lyne hou. 'N Muur van teks kan kyk intimiderend en baie lees dit gewoond, so breek dit. Sy okay om te skakel na ander bronne vir meer besonderhede, maar vermy om antwoorde wat nie veel meer as 'n skakel bevat. Wees 'n goeie luisteraar. Wanneer mense baie algemene vrae te plaas, neem 'n tweede om te probeer om te verstaan ​​wat hulle is regtig op soek na. Dan, 'n reaksie dat hulle die beste moontlike uitkoms lei. Wees moedig en positief. Kyk na maniere om onsekerheid uit te skakel deur vooruit volke kommer. Maak dit duidelik dat ons regtig soos hulle te help om te bereik positiewe uitkomste. Het jy nog 'n vraag Vra jou vraag aan die gemeenskap. Die meeste vrae kry 'n antwoord in ongeveer 'n dag. Post jou vraag aan die gemeenskap terug te soek resultsSale van werknemer voorraad opsies Ek uitgeoefen voorraad opsies uit my werkgewer in 2015 dat ek verleen in 2006. Ek het 'n wins op die verkoop en het die Federale en belasting Staat weerhou. Hierdie transaksie is geskeduleer om 'n salaris steek en die netto opbrengs is gelys as V in boks 12D op my W-2. Moet ek die besonderhede van die transaksie in Turbo belasting in die Stock artikel beleggingsinkomste in TurboTax betree, of laat dit leeg, aangesien dit as deel van my W-2 ingegaan Hoekom wil jy dit egter meld, as jy het 'n 1099-B wat jy wil hê om dit te rapporteer, selfs op 'n dag verkoop. Hoekom wil jy dit aanbeveel Antwoord 3 mense het dit behulpsaam Jy sal 'n 1099-B ontvang en jy sal nodig hê om dit te betree as 'n voorraad transaksie aan te meld. Jou netto opbrengs belasbaar as gewone inkomste en ingesluit in Box 1 van jou W-2. Wanneer die begin van jou 1099-B, moenie die transaksie nie in te voer, eerder die boks Siek tipe dit in myself. Onder waar jy tik in die besonderhede van jou transaksie, sal jy die boks Hierdie verkoping betrokke werknemer voorraad plan (insluitende ESPP) of 'n ongewone situasie te monitor. Klik op Start nou en die program sal u deur die proses van die begin van jou transaksie en rekeningkunde vir die berig op jou W-2 inkomste. Afhangende van die tipe van opsies wat jy uitgeoefen het, sal jy addisionele inligting wat deur u werkgewer of die plan administrateur aan jou verskaf is nodig. Was hierdie antwoord nuttig Ja Nee Hierdie pos is gesluit en is nie oop vir kommentaar of antwoorde. Meer aksies Mense kom na TurboTax AnswerXchange vir hulp en answersmdashwe wil laat weet dat hier was om te luister en ons kennis deel. Ons doen met die styl en formaat van ons antwoorde. Hier is vyf riglyne: Hou dit gespreks. In die beantwoording van vrae, skryf soos jy praat. Stel jou voor jy verduidelik iets aan 'n betroubare vriend, die gebruik van eenvoudige, alledaagse taal. Vermy jargon en tegniese terme wanneer moontlik. Wanneer daar geen ander woord sal doen, verduidelik tegniese terme in eenvoudige Engels. Wees duidelik en stel die antwoord van die begin af. Vra jouself af watter spesifieke inligting wat die persoon regtig nodig en bied dit dan. Bly by die onderwerp en onnodige besonderhede te vermy. Breek inligting af na 'n genommerde of kolpuntlys en beklemtoon die belangrikste besonderhede in vet. Wees bondig. Doel vir nie meer as twee kort sinne in 'n paragraaf, en probeer om paragrawe twee lyne hou. 'N Muur van teks kan kyk intimiderend en baie lees dit gewoond, so breek dit. Sy okay om te skakel na ander bronne vir meer besonderhede, maar vermy om antwoorde wat nie veel meer as 'n skakel bevat. Wees 'n goeie luisteraar. Wanneer mense baie algemene vrae te plaas, neem 'n tweede om te probeer om te verstaan ​​wat hulle is regtig op soek na. Dan, 'n reaksie dat hulle die beste moontlike uitkoms lei. Wees moedig en positief. Kyk na maniere om onsekerheid uit te skakel deur vooruit volke kommer. Maak dit duidelik dat ons regtig soos hulle te help om te bereik positiewe uitkomste. Het jy nog 'n vraag Vra jou vraag aan die gemeenskap. Die meeste vrae kry 'n antwoord in ongeveer 'n dag. Post jou vraag aan die gemeenskap terug te resultsTaxes gedoen slimmer handel Wat beteken Absolute Zero regtig beteken dit beteken jy betaal absoluut niks om te dien jou taxesmdashfrom begin tot einde soek. Ernstig, betaal niks Ja. Vir die tweede agtereenvolgende jaar met Absolute Zero, kan daar 60 miljoen hardwerkende Amerikaners hul federale 1040EZ / A en staat belasting in te dien vir gratis. Geen belasting kennis wat nodig is oor die algemeen, sal jy kwalifiseer om staats-en federale belasting in te dien teen geen koste as jy: Made minder as 100k dont eie 'n huis of huur eiendom Didnt verkoop beleggings dont eie 'n besigheid of 1099 inkomste hoef nie groot mediese uitgawes Wat die vang Hoe TurboTax enige geld Theres werklik geen vangs. Miljoene van ons kliënte het reeds geliasseer heeltemal gratis. Is 'n belegging in jou, deur jou die krag om jou eie belastings te doen en neem beheer van jou finansies. Was hier om helpmdashnow, en in die toekoms. So, op die pad, as jy 'n huis koop, verkoop beleggings, of het groot lewe verander, jy sal regtig gemaklik doen jou eie belasting. Ons hoop jy sal kies een van ons redelik geprys produkte soos Deluxe of Premier te help om jou maksimum terugbetaling, gewaarborg en jou belasting gedoen reg te kry. Wat kry ek met die absolute nulpunt Julle kry ons baie gewild Federal Free Edition met nog meer nuwe gratis funksies. So, bykomend tot nie betaal vir super-maklik staats-en federale prep, hoef ons beheer jy vir enige van hierdie eienskappe: Jump Start jou terugbetaling deur breek 'n foto van jou W-2 Eis die inkomste Krediet (23000 2013 IRS gemiddelde) Lêer enige bekostigbare Care Act vorms Vind jy moontlik regering voordele tot 2000 Skakel ons belasting kenners, op die skerm, vir eenrigting-video hulp Wat nou om te begin met Absolute Zero kliek lêer vir 0. en jy op jou manier as wat jy gaan , sal jy 'n geleentheid om 'n paar groot funksies by te voeg (soos om 50 gedoen in 'n kliek deur die oordrag van verlede jaar persoonlike inligting en die stoor van jou belasting dokumente in ons veilige kluis). Kry alles wat goed is, en meer vir die koste van twee fliekkaartjies. Maar jy hoef nie te. Met die nuwe manier om belasting te doen, die krag is alles joune Wat beteken Absolute Zero regtig beteken dit beteken jy betaal absoluut niks om te dien jou taxesmdashfrom begin tot einde. Ernstig, betaal niks Ja. Vir die tweede agtereenvolgende jaar met Absolute Zero, kan daar 60 miljoen hardwerkende Amerikaners hul federale 1040EZ / A en staat belasting in te dien vir gratis. Geen belasting kennis wat nodig is oor die algemeen, sal jy kwalifiseer om staats-en federale belasting in te dien teen geen koste as jy: Made minder as 100k dont eie 'n huis of huur eiendom Didnt verkoop beleggings dont eie 'n besigheid of 1099 inkomste hoef nie groot mediese uitgawes Wat die vang Hoe TurboTax enige geld Theres werklik geen vangs. Miljoene van ons kliënte het reeds geliasseer heeltemal gratis. Is 'n belegging in jou, deur jou die krag om jou eie belastings te doen en neem beheer van jou finansies. Was hier om helpmdashnow, en in die toekoms. So, op die pad, as jy 'n huis koop, verkoop beleggings, of het groot lewe verander, jy sal regtig gemaklik doen jou eie belasting. Ons hoop jy sal kies een van ons redelik geprys produkte soos Deluxe of Premier te help om jou maksimum terugbetaling, gewaarborg en jou belasting gedoen reg te kry. Wat kry ek met die absolute nulpunt Julle kry ons baie gewild Federal Free Edition met nog meer nuwe gratis funksies. So, bykomend tot nie betaal vir super-maklik staats-en federale prep, hoef ons beheer jy vir enige van hierdie eienskappe: Jump Start jou terugbetaling deur breek 'n foto van jou W-2 Eis die inkomste Krediet (23000 2013 IRS gemiddelde) Lêer enige bekostigbare Care Act vorms Vind jy moontlik regering voordele tot 2000 Skakel ons belasting kenners, op die skerm, vir eenrigting-video hulp Wat nou om te begin met Absolute Zero kliek lêer vir 0. en jy op jou manier as wat jy gaan , sal jy 'n geleentheid om 'n paar groot funksies by te voeg (soos om 50 gedoen in 'n kliek deur die oordrag van verlede jaar persoonlike inligting en die stoor van jou belasting dokumente in ons veilige kluis). Kry alles wat goed is, en meer vir die koste van twee fliekkaartjies. Maar jy hoef nie te. Met die nuwe manier om belasting te doen, die krag is alles joune Drie maniere om jou belasting rightCustomer Resensies Deur Mark Adler gedoen op 11 Januarie, 2009 Hierdie is 'n geredigeerde hersiening met die nuwe inligting onmiddellik hieronder. Die ou gedeeltes van die hersiening kan verder af onder die strepies gevind. Daar kan jy uitvind hoe Intuit daarin geslaag om hul negatiewe resensies te skakel op Amazon, of hoe hulle byna verloor 'n klomp van die kliënte. Nou vir die hersiening. Soos belowe, dit is my TurboTax Deluxe teen TaxCut Premium hersiening. Ek gebruik beide programme in parallel op my Mac twee belastingopgawes, een met huureiendomme, 'n kant besigheid, en beleggings te doen. Ek sal nie hou jy in spanning: TurboTax is beter. Gegewe die onlangse Intuit kaskenades met TurboTax beperkings en pryse, ek wou eintlik om te ontdek dat TaxCut was beter. Ag, dit was nie te wees nie. So whats beter oor TurboTax Die belangrikste vir my is TurboTaxs vertoning van verlede jaar en hierdie jaar hoeveelheid kolomme in die lone en inkomste opsomming (jy daar met Kies spesifieke onderwerpe en nadat jy besoek elke onderwerp), die aftrekkings en krediete opsomming , en in die huur algemene uitgawes onderhoude. Hulle is die beste manier om te sien wat ek nodig het om te doen, en wat ek kon vergeet. Soos dié huiseienaarsvereniging ledegeld op een van my eienskappe wat ek amper vergeet. TaxCut doen 'n samevatting van twee jaar, net soos TurboTax. Maar ek dont vind dat baie nuttig in óf program sedert sy op 'n hoë vlak. Ook TaxCut toon dit as 'n vorm, wat is 'n lastige manier om te kyk na dit. TaxCut bestuur ook irriterende in hoe dit vertoon laaste jaar ingevoer data te wees. Daar is 'n enkele kolom met 'n blou nommers vir verlede jaar. Jy mag dalk dink dat hulle kleur of iets sou verander wanneer jy hierdie jaar data in te voer, maar daar is geen. TaxCut nie die geval is selfs hou van wat Ive geloop, aangesien dit my vra of ek die ou inligting, wanneer dis wat ek nou net gedoen het vervang. Die vertoning en vrae is verwarrend en minder as nuttig. Die twee kolomme in TurboTax, met nie in die kolom hierdie jaar besoek totdat ek doen iets daarmee, asook knoppies wat sê weer na as Ive daar of begin as ek havent, is die regte manier om dit te doen. (Alhoewel ek wens TurboTax sal vanjaar sowat vertoon in swart en verlede jaar in grys, in plaas van andersom.) Nog 'n mooi ding in TurboTax is dat ek twee opbrengste oop op dieselfde tyd en werk op hulle albei kan hê. Nie so met TaxCut. TurboTax in staat stel om baie makliker what-ifs tussen twee opbrengste, soos wie kry wat afhanklikes. Weereens, TaxCut bestuur irriterende te wees, selfs in die opening van die een terugkeer, aangesien dit nie die geval onthou is ek besig was. TaxCut kom altyd met dieselfde venster, maak my haal werk op 'n ou terugkeer en klik op dit. Die eerste keer dat ek terugkom, didnt TaxCut eens weet watter gids ek die terugkeer in gespaar. TurboTax kom met die laaste terugkeer ek besig was op reeds oop, met 'n knoppie om voort te gaan waar ek opgehou het. Een fout in TurboTax is dat dit nie die geval onthou dat ek het twee opbrengste oop - dit maak net daardie laaste een het ek geknoei met. TurboTax tjeks altyd vir updates wanneer jy dit van stapel te stuur. TaxCut vereis dat jy dit met die hand te doen. TaxCut kan jou laat weet oor 'n onderhoud bladsy as dit gebeur om te weet dat 'n update is komende. Daar was baie keer dat TaxCut het 'n baie kort, arbitrêre beperking op die aantal karakters in 'n veld, wat my verhinder aangaan wat ek nodig het om te identifiseer wat dit was beide vir die IRS, en vir myself volgende jaar. Daar kan 'n veld perke in TurboTax so goed, maar ek het nooit geloop in hulle. TaxCut het dit ook baie moeilik om te kyk na die vorm wat ek tans besig met relevante. In TurboTax ek getref net die knoppie vorms in die boonste regterkantste (en die klein feetsies om terug te kry), en Im daar. In TaxCut, ek moes gaan soek die vorm, as ek selfs geweet watter vorm dit was, en een keer is daar die vertoning was omslagtig. TurboTax maak dit ook maklik om te beweeg tussen vorms en werkkaarte deur dubbel te kliek op getalle wat kom uit 'n ander vorm of werkblad. Jy beland by die bron vir daardie getal. TaxCut plaas vra jou as jy wil hê dat die getal van die ongespesifiseerde ander vorm ignoreer. Ek sal nie gaan in die magdom van klein dingetjies, soos TurboTax aanvaar 08 vir 2008, waar TaxCut vereis dat jy tik 2008, of dat TaxCut nie die geval gebruik die klein rooi knoppie in die hoek en maak nie tred hou met die vraag of jy het enige wysigings en moet red , maar dit voldoende om te sê dat in baie opsigte TurboTax was baie meer aangenaam om te gebruik. Sommige dinge wat beter in TaxCut is: die kind EIC en belasting krediet reëls is meer duidelik in die onderhoud proses die Volgende knoppie meestal gebly op dieselfde plek te maak dit maklik om te sien waar in TurboTax die knoppie voort bly rondbeweeg TaxCut skei die aftrekkings van die krediete, wat ek beter as TurboTax graag wat hulle saam munges in een bladsy en natuurlik die krisis nie, en dit is dat TaxCut nooit foute na my gekom omtrent die opgradering na die volgende weergawe en stuur hulle 'n ander 30 of 40 soos TurboTax doen aanhoudend. Maar die paar goeie dinge kom nie naastenby die balansering van die slegte dinge oor TaxCut. Ongelukkig moet ek beveel TurboTax Deluxe oor TaxCut Premium. Oulike truuk Jy kan ontslae te raak van al die negatiewe resensies van jou produk deur die opdatering van die produk Die vorige Amazon bladsy vir dieselfde produk het 290 kliënt resensies (in vergelyking met die 97 resensies op hierdie blad vandag), en uit dié 290 resensies, 269 ​​was die een ster (Jy kan 'n skakel na die vorige bladsy net bokant die kliënt resensies hier in 'n boks getiteld op soek na Customer Reviews oor 'n vorige weergawe vind.) om eerlik te wees, die negatiewe resensies was grootliks te danke aan Turbo belasting met 'n aanklag vir die druk van opbrengste ná die eerste en Intuit verander dat die beleid om onbeperkte gedruk opbrengste, insluitend my een-ster sien. Maar nog steeds, sodat 'n ondernemer om hul resensies vee wanneer hulle dont like dit nie lyk soos 'n goeie presedent vir Amazon. Hoewel in hierdie geval is dit didnt heeltemal uitwerk vir die verkoper, omdat hulle steeds 'n groot persentasie van die een ster resensies (tans 64 uit 97) versamel. Hulle het gaan van 'n gemiddeld van een ster na 'n gemiddeld van twee sterre. Om terug te kom die produk, het ek gekopieer my resensie van die vorige bladsy hier vir verwysing (sien onder die ----). Maar eers 'n paar opmerkings oor 'n ander prominente resensie hier. Die hersiening wat vandag is gelys as die mees nuttige resensie eintlik isnt baie behulpsaam, so dont neem dit te ernstig op. TurboTax Deluxe beslis insluit Bylae D, Bylae C, en Bylae SE, asook Bylae E. Dit het nie verander van die vorige jaar, so S. Gerbers klagte oor 'n implisiete prysverhoging van vorige jare is eenvoudig nie korrek nie. Wat wel waar is dat TurboTax bied meer hulp met dié skedules in die duurder Premier en tuis besigheid weergawes. Weereens, wat die geval in die verlede sowel. Maar ek het huureiendomme, voorraad beleggings, en 'n kant selfindiensneming besigheid en het al met behulp van die Deluxe weergawe vir die komende jaar my belasting te doen sonder enige probleme. Oor die algemeen vind ek die TurboTax help om minder as nuttig wees. Al wat ek nodig het, is vir die sagteware om die vorms te voorsien, laat my vul hulle uit, doen die berekeninge vir my, korrek, en die vorms te druk. Ek het geen behoefte aan die hulp in die duurder weergawes. Wat TurboTax doen wat werklik nuttig, glad prysvlakke, is dat dit laat my toe om my vorige jaar vorms en hierdie jaar vorms te vergelyk op 'n gedetailleerde vlak. Dit help my vang dinge wat ek kon vergeet het, en om ongewone deltas dat ek moet kyk na die kol. Bygevoeg nota: 'n ander resensie hier gesê dat hierdie jaar weergawe die side-by-kant hersiening dat daar in die vorige jaar Indien waar was, wat 'n deal breaker vir my kan wees het uitgeskakel. Nou vir my resensie van die ou bladsy (met 'n paar klein veranderinge). Dié resensie voorheen opgemerk die fynskrif vir Turbo belasting, nie teenwoordig op die Amazon bladsy, wat gesê het: opbrengste ná die eerste, selfs al is gedruk, sou 'n 10 aanklag aangaan. Na 'n groot deel van die negatiewe kliënt reaksie, insluitend baie slegte kliënt resensies hier, 'n CNET artikel oor hierdie resensies, en hul mededinger verandering van hul produk tot vyf gratis e-lêers te bied, het Intuit besluit om al hul weë reg te maak. Nou Turbo belasting 2008 sal soos voorheen te werk, sodat die druk van ekstra opbrengste vir geen koste, en hulle het hul kompetisie in die verskaffing van vyf vrye e geliasseer federale opbrengste met die produk ooreenstem. Hulle het selfs Amazon om verbruikers te waarsku teen die top van die produk bladsy: Gratis: 5 federale e-lêers en onbeperkte gedruk opbrengste ingesluit met elke TurboTax 2008 produk. (Snaaks egter dat hulle 'n soortgelyke waarskuwing voor didnt het aan die bokant van die bladsy oor die heffing 10 vir elke gedrukte terugkeer, maar ek afdwaal.) My resensie voorheen geëindig met: Ek het al met behulp van Turbo belasting vir die afgelope agt jaar. Maar nie vanjaar. Nou beplan ek om Turbo belasting vir die negende jaar. Alhoewel ek ook gee TaxCut 'n drie in parallel en kyk hoe dit gaan. Op grond van die ervaring, sal ek besluit op een of die ander vir volgende jaar. Ek sal hierdie oorsig werk sodra ek dat vergelyking gedoen. Deur S. Gerber op 29 Desember 2008 Let wel: Ek is bemoedig deur verskeie lesers om my resensie wat hieronder onveranderd verskyn by te werk. Dit review verklaar dat TurboTax Deluxe 2008 het twee belangrike wegneemetes: 1. Ondersteuning vir belegging aktiwiteit (Bylae D) en 2. Ondersteuning vir Self Employment Inkomste. Blyk dat ek mislei was deur inligting wat in hul weergawe vergelyking tafels en in ander gebiede van hul webwerf, en ook deur gesprekke met TT ondersteuning spanne wat ook foutief was. ID graag die rekord reg nou gestel dat Ive het verder gesprekke met hul tegniese ondersteuning en noudat Ive gekoop die Deluxe 2008 produk en deurgegaan het. Die bottom line is dat die Deluxe weergawe gaan voort om die belegging aktiwiteit, asook selfindiensneming (Bylaes C, SE, ens) te ondersteun. Die ondersteuning is ten minste so goed of beter dat Deluxe 2007 Lees deur middel van hul webwerf, as jy so deeglik as ek, sal jy word vertel dat Deluxe nie moet gebruik as jy 'n belegging aktiwiteit of inkomste selfindiensneming. In plaas daarvan, sal jy gelei word om onderskeidelik gebruik die duurder Premier of tuis besigheid weergawes. Ek gebaseer my hersiening en 1-ster gradering op hierdie inligting, glo dat dit waar is. Ek moet vra om verskoning vir verwek soveel omstredenheid, maar in my verdediging is ek optree oor wat hulle vir my gesê eerder as deur eintlik te koop en te oefen die Deluxe produk. Ek kon nie regtig wat sonder om te koop al 3 weergawes en die terugkeer van die twee wat ek didnt behoefte. Jy kan sien hoe ek mislei as jy een van hierdie verwysings by te hersien. Ek is werklik jammer vir oortredende 'n paar van julle en vir die aanbieding van inligting wat verkeerd was. Dis nie my styl en ek het altyd streef na eerlikheid en akkuraatheid. Dankie. Sam Gerber (Dit review volg hierdie opmerkings as jy wil om dit te lees) ----------------------------------- ---------------------- Ek is genoeg dat TurboTax ons aangebied met 'n 33 prysverhoging en probeer om te sluip in die 10 ekstra druk toeslag ontstel, maar om te wag tot jy lees hierdie, as jy didnt weet dit al. TurboxTax Deluxe het net twee belangrike funksionele wegneemetes wat ons nodig het om selfs duurder weergawes van hul produkte te koop. 1. Nie meer Bylae D ondersteuning Selfs as jy nie aktief die koop en verkoop aandele en effekte, is dit steeds moontlik dat baie van julle 'n dividend van jou belasbare onderlinge fonds sal ontvang (of vee youve hou). Raai wat. jy moet die opgradering Premiere weergawe van die Bylae D. lêer (Nog 20) 2. Nie meer self ondersteuning indiensneming te koop. As jy 'n normale werk wat jou inkomste op 'n W2 vorm verslae, maar het 'n kant werk waar jy betaal as 'n kontrakteur op 'n 1099-MISC vorm. hulle Gotcha weer. Jy hoef nie meer Bylae C, SE ens ondersteuning. Nou het jy aan die huis en Small Business te koop vir 'n totaal van 100 insluitende 1 staat. So. die 2007 Deluxe produk net gegaan 45-100 vir mense wat in kategorieë 1 en 2 hierbo val. Dit woedend my en nog didnt ek enige verontwaardiging uitgespreek in die Amasone plasings sien. Im nou kyk na belasting snitte pryse en sal waarskynlik skakel na 10 jaar met behulp van TT. Groete aan almal. Sam


No comments:

Post a Comment